شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

پروژه های فناوری نانو با اهتمام به علوم جدید و راهکارهایی نوین در حوزه کشاورزی توانسته اند به بازیابی آب های از دست رفته کمک کنند.
عضو هیات علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در برنامه مناظره با موضوع بررسی چالش های توسعه فناوری نانو در کشاورزی گفتند: پروژه های فناوری نانو با اهتمام به علوم جدید و راهکارهایی نوین در حوزه کشاورزی توانسته اند به بازیابی آب های از دست رفته کمک کنند.


برنامه مناظره با موضوع بررسی چالش های توسعه فناوری نانو در کشاورزی، با حضور دکتر هومن شریف نسب (عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی) از شبکه رادیویی گفت و گو روی آنتن رفت.

در این برنامه دکتر هومن شریف نسب با اشاره به این که فناوری نانو یکی از مهم ترین شاخصه های پیشرفت کشورها است، گفت: رشد فناوری اطلاعات و فناوری زیستی در کنار فناوری نانو یکی از علامت های پیشرفت دانش در کشورها به شمار می آید. عضو هیئت علمی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با اشاره به این که آب مهم ترین عنصر کشاورزی است، اظهار داشت: بیشترین میزان مصرف آب در دنیا به امور کشاورزی اختصاص دارد، به طوری که از قبال کم آبی بخش کشاورزی بیشترین ضرر را متحمل می شود.

شرح کامل این گفتگو در سایت شبکه رادیویی گفت و گو قرار دارد.



۱۳۹۷/۰۴/۲۵
تعداد نمایش: ۹۶
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات