پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Thursday, April 18, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه افتتاحیه دوره آموزشی با عنوان " مدیریت آب در مزرعه " برای کارشناسان کشور افغانستان در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
جلسه افتتاحیه دوره آموزشی با عنوان "مدیریت آب در مزرعه" روز یکشنبه 30 دیماه 97 ساعت 09:00 با حضور رئیس، معاونین و اعضای هیات علمی موسسه(مدرسین دوره)، دستیار نماینده ارشد دفتر جایکا در ایران، معاون دفتر جایکا در افغانستان، کارشناس برنامه دفتر جایکا در افغانستان، کارشناس آموزش دفتر جایکا در ایران و تعداد 14 نفر از کارشناسان شرکت کننده در دوره از کشور افغانستان برگزار شد.


در ابتدای این جلسه دکتر فریبرز عباسی رئیس موسسه، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به کارشناسان شرکت کننده و نیز مسئولین جایکا، اعلام کرد که برنامه ریزی های اجرای دوره طوری انجام شده که همکاران موسسه بتوانند تجربیات پژوهشی و اجرائی خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند. سپس دکتر اکبری رئیس بخش تحقیقات آبیاری و زهکشی موسسه، ضمن معرفی بخش های مختلف و رویکردها و ماموریت های اصلی موسسه، گزارشی از امکانات، توانمندی ها و برخی از یافته ها و دستاوردهای پژوهشی در حوزه مهندسی آبیاری و زهکشی در موسسه ارائه نمود. در ادامه دستیار نماینده ارشد همکاری های بین المللی ژاپن، ضمن تشکر از مدیریت موسسه برای انجام هماهنگی ها و برنامه ریزی های دقیق انجام شده، ابراز امیدواری کرد که این دوره بتواند در ارتقاء سطح علمی و دانش کارشناسان افغانی موثر باشد. معرفی کارشناسان شرکت کننده و مدرسین دوره، پایان بخش جلسه افتتاحیه بود. شایان ذکر است این دوره آموزشی که با همکاری آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) و توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی اجرا می شود، به مدت دو هفته از تاریخ 29 دی ماه لغایت 11 بهمن ماه 97 ادامه خواهد داشت و طی آن مباحث مختلف در حوزه مهندسی آبیاری و زهکشی توسط اعضای هیات علمی موسسه تدریس خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 
 


۱۳۹۷/۱۱/۰۱
تعداد نمایش: ۸۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات