پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
آذربایجان غربی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

حضور کارشناس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی در طرح یاوران تولید کشت پاییزه جهت تنظیمات و کالیبراسیون دستگاه خطی کار غلات
کارگاه آموزش کالیبراسیون خطی کار غلات‌ها در قالب طرح یاوران تولید کشت پاییزه توسط کارشناس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد.

در روز دوشنبه مورخ 28مهر ماه 99 آقای مهندس اروج اسکندری آذر کارشناسی ارشد مکانیک ماشین‌های کشاورزی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشاورزی آذربایجان غربی در کارگاه آموزشی طرح یاوران تولید- کشت پاییزه )دستگاه خطی کار غلات- تنظیمات و کالیبراسیون آن) شرکت نمودند. این کارگاه با حضور مسول ترویج کشاورزی، مسئولان مراکز خدمات جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خوی و کشاورزان پیشرو منطقه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مزرعه منتخب در روستای سعلکده واقع در 8 کیلومتری شهرستان خوی برگزار گردید. در این کارگاه آقای مهندس اروج اسکندری آذر در مورد آماده‌سازی زمین، ارقام، زمان و تراکم کشت گندم توصیه‌های علمی و عملی لازم را ارائه نمودند. در این کارگاه کارشناسان مروج پهنه، کشاورزان پیشرو و کاربران دستگاه‌های کاشت غلات از نزدیک در خصوص ساختمان خطی کارهای غلات (مدل shilan- (sazeh kesht و تنظیمات عمق، عرض کار، کالیبراسیون، سرویس و نگهداری دستگاه آشنا شدند. در ادامه بصورت عملی دستگاه فوق را برای میزان کاشت 180-200-250-300 کیلوگرم در هکتار (رقم پیشگام گندم) تنظیم و کالیبره گردید و در خاتمه شرکت‌کنندگان سوال‌های خود را در زمینه‌های تراکتور و روش‌ها و دستگاه‌های مختلف کاشت مطرح و پاسخ‌های لازم در این خصوص ارائه شد.

 











۱۳۹۹/۰۸/۰۵
تعداد نمایش: ۷۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'آذربایجان غربی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات