پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

سی و دومین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
سی و دومین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، روز یکشنبه 7 شهریور 1400 با حضور معاون پژوهشی موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

در سی و دومین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه، ابتدا گزارشی از تعداد پروژه‌­های در دست اجرای بخش‌­های تحقیقاتی همراه با پیش‌بینی اثربخشی آنها توسط روسای بخش­‌های تحقیقاتی بیان شد.

سپس، روسای بخش­‌های تحقیقاتی گزارشی از پژوهشگران فاقد پروژه همراه با وضعیت گزارش­‌های معوقه ارائه کردند. هم­چنین، گزارشی از افرادی که یک پروژه در دست اجرا داشته و پروژه آنها رو به اتمام است و هنوز پروپوزال در دست بررسی ندارند، ارائه شد. علیرغم ارسال نامه‌­هایی به مراکز استانی برای پیگیری افراد فاقد پروژه و دارای گزارش معوقه مطرح شده در جلسه شماره 31 کمیته نظارت، هنوز چند مورد قابل توجه وجود دارد که مقرر شد پیگیری جدی از طریق بخش انجام گیرد و تصمیم‌گیری نهایی اتخاذ شود. چنانچه برخی از این افراد که مدت طولانی فاقد پروژه هستند، قصد بازنشستگی دارند، بایستی درخواست خود را هر چه سریع­تر به موسسه منعکس کنند.

در پایان مقرر شد برای حفظ کیفیت پروژه‌های در دست اجرا، وضعیت و تعداد پروژه‌های افرادی که هم‌زمان دارای تعداد زیادی پروژه‌ در دست اجرا (بیش از 3 پروژه) هستند، بررسی و گزارشی در این خصوص در جلسه آتی کمیته توسط روسای بخش‌های تحقیقاتی برای تصمیم‌گیری ارائه شود.

 
 


۱۴۰۰/۰۶/۱۵
تعداد نمایش: ۸۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات