چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید سازمان اتکاء از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی
بازدید سازمان اتکاء از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به منظور آشـنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و توانمنـدی‌های موجود در موسسه و تعیین محورهای همکاری مشترک در تاریخ 1401/03/01 در موسسه انجام شد.

این بازدید با دعوت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به منظور آشـنایی بیشتر با ظرفیت­‌ها و توانمنـدی­‌های موجود در موسسه و تعیین محورهای همکاری مشترک در تاریخ 1 خرداد ماه 1401 انجام شد. در ابتدای این بازدید، جلسه مشترکی با حضور مدعوین از سازمان اتکاء و مدیران موسسه برگزار شد. دکتر حسین دهقانی سانیج رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و تشریح هدف برگزاری جلسه، به معرفی موسسه، ماموریت و برنامه‌های آن پرداخت ونمونه‌هایی از دستاوردهای شاخص موسسه  از ابتدای تاسیس تا کنون را ارائه کرد. در ادامه مهندس ناطقی معاون تولید بخش کشاورزی و دامپروری هلدینگ کشاورزی و دامپروری اتکاء ضمن ابراز خرسندی از ایجاد فرصت همکاری مشترک، به معرفی زمینه فعالیت‌های هلدینگ و اولویت‌های همکاری پرداخت. سپس، هر یک از مدعوین نیز نیازها و محورهای همکاری را پیشنهاد دادند. این هم‌اندیشی با تبادل نظر و پیشنهادهای سایر حاضرین ادامه یافت.

در پایان جلسه، مقرر شد دستاوردهای آماده بهره‌برداری از طرف موسسه به سازمان اتکاء معرفی و سپس نیازهای پژوهشی سازمان به صورت دسته‌بندی شده و به ترتیب اولویت با ذکر ضرورت اجرا به موسسه منتقل شود تا در دستور کار همکاری مشترک و تشکیل جلسات تخصصی‌تر برای پیشبرد آن قرار گیرد. هم چنین مقرر شد به موازات آن، موسسه از گلخانه‌های منطقه ورامین و مزارع سازمان بازدید کند. در پایان جلسه، بازدید از کارگاه ماشین‌های کشاورزی و تعدادی از دستاوردهای موسسه انجام شد. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۰۳/۰۲
تعداد نمایش: ۹۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات