چهار شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 17, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

هماهنگی و برنامه ریزی برای ارزیابی سیستم های آبیاری تحت فشار اجرا شده در استان سمنان انجام شد.
جلسه مشترک مسئول بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی شاهرود با مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی و مسئولین آب و خاک شهرستان های استان سمنان برگزار شد.

روز دوشنبه یکم شهریورماه جلسه مشترکی با حضور مسئول بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود)، مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی، مسئولین آب و خاک و مسئولین آبیاری تحت فشار شهرستان های استان سمنان با هدف هماهنگی و برنامه ریزی برای ارزیابی سیستم های آبیاری تحت فشار اجرا شده در استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس شاهینی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان، هدف از این جلسه را برنامه ریزی برای ارزیابی مدیریت بهره برداری از سیستم های آبیاری تحت فشار استان اعلام کرد. در ادامه دکتر سیدحسن موسوی فضل مسئول بخش تحقیقات فنی و مهندسی اعلام کرد که عدم توجه به مدیریت بهره برداری از سیستم­ ها می ­تواند راندمان سیستم های آبیاری تحت فشار را به شدت کاهش دهد و مانع از رسیدن به پتانسیل واقعی راندمان سیستم­ های تحت فشار شود. وی روش کار ارزیابی سیستم ها را تشریح نموده و از مسئولین سیستم های تحت فشار شهرستان ها درخواست کرد که در هر شهرستان چند پروژه آبیاری تحت فشار را برای ارزیابی معرفی نمایند.



۱۳۹۵/۰۶/۰۳
تعداد نمایش: ۹۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات