پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

قرارداد طراحی و ساخت خشک کن تخمه هندوانه امضا شد.
قرارداد طراحی و ساخت خشک کن تخمه هندوانه توسط عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی خراسان و آستان قدس رضوی امضا شد.

به مناسبت هفته دولت روز چهارشنبه سوم شهریورماه، گردهمایی تجاری سازی تحقیقات و انتقال فناوری با حضور دکتر ولدان مسئول تجاری سازی، سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی، نماینده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و مسئول امور نوسازی استانداری خراسان رضوی و جمعی از محققین برگزار شد. در این گردهمایی راهکارهای تجاری سازی تحقیقات بررسی شد.

در این جلسه چند قرار داد همکاری علمی پژوهشی بین مرکز و بخش خصوصی امضا شد. قرار داد طراحی و ساخت خشک کن تخمه هندوانه به ظرفیت 4 تن در شبانه روز با مجموعه آستان قدس رضوی یکی از این قراردادها بود. لازم به ذکر است که این همکاری در قالب چند پروژه تحقیقاتی در خصوص خشک کردن تخمه هندوانه انجام می­ شود که کلیه هزینه ­های اجرای آن به ارزش 450 میلیون ریال را کشت و صنعت اسفراین وابسته به آستان قدس رضوی تامین خواهد کرد. امور مربوط به پیگیری و انعقاد این قرار داد توسط دکتر حسین چاجی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی خراسان رضوی انجام شده و وی آن را اجرا خواهد کرد.
 
 


۱۳۹۵/۰۶/۰۸
تعداد نمایش: ۱۳۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات