جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید رئیس موسسه از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی خراسان رضوی
روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 7 و 8 مهرماه دکتر فریبرز عباسی با حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، از بخش تحقیقات فنی و مهندسی این مرکز بازدید نمود.

در این بازدید دو روزه که با هدف آشنایی نزدیک با برنامه ها و فعالیت های همکاران انجام گرفت، جلسه شورای بخش با حضور رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و تمامی اعضای هیات علمی بخش برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر سعیدی راد رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی خراسان­ رضوی، گزارش مختصری از فعالیت های بخش در یکسال گذشته ارائه داد. همچنین دکتر مویدی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی با حضور در جلسه و ضمن خوشامدگویی، از رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به خاطر همکاری با مرکز خراسان و اهدا 8 دستگاه ماشین ها و ادوات کشاورزی به ایستگاه های تحقیقاتی مرکز تشکر کرد و با اشاره به اینکه بخش تحقیقات فنی و مهندسی خراسان با 22 نفر عضو هیات علمی بزرگترین بخش تحقیقاتی فنی و مهندسی کشور می باشد، حضور بیشتر و بازدیدهای مستمر مجموعه مدیریت موسسه  را از بخش تحقیقات فنی و مهندسی خراسان رضوی خواستار شد.

درادامه جلسه دکتر عباسی پس از شنیدن برنامه ها و نقطه نظرات همکارن، توضیحات کاملی را در خصوص برنامه های موسسه ارائه و به سوالات همکاران پاسخ داد. پس از پایان جلسه عمومی با همکاران، از سوله تحقیقاتی صنایع غذایی و کارگاه جدید طراحی و ساخت ماشین های کشاورزی بازید شد.

در ادامه برنامه ها و در روز دوم، رییس موسسه از پروژه تحقیقاتی در حال انجام، تعیین آب مصرفی در زراعت گندم و ذرت در شهرستان چناران، و همچنین پایلوت تحقیقاتی فرآوری گیاهان داروئی واقع در پردیس آموزش مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی بازدید و رهنمودهای لازم برای ادامه فعالیت بخش در خصوص گیاهان دارویی را به همکاران ارایه نمود.  



۱۳۹۵/۰۷/۱۰
تعداد نمایش: ۱۱۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات