چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
بخش گلخانه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری جلسه تدوین استاندارد پلاستیک و فیلم های پوششی چند لایه برای استفاده در گلخانه ها
جلسه تدوین استاندارد پلاستیک¬ ها و فیلم های پوششی چند لایه با حضور صاحبنظرانی از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، پژوهشگاه پتروشیمی و پلیمر، شرکت های تولید کننده پلاستیک و پوشش های پلیمری، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان ملی استاندارد در معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه که عصر روز دوشنبه اول آذر ماه در محل معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، چگونگی تعیین مقدار کلر با استفاده از روش کولومتری بررسی شد. هدف از تدوین این استاندارد، تعیین الزامات مربوط به ویژگی ­های ابعادی، مکانیکی و فیزیکی فیلم­ های پوششی چند لایه برای استفاده در گلخانه­ ها و تونل­ های دائم یا موقت تولید محصولات کشاورزی است. در این استاندارد روش نصب و راه اندازی، استفاده و شرایط جمع­ آوری فیلم­ های پوششی و همچنین قوانینی که ارزیابی پوشش را در صورت خرابی قبل از پایان تاریخ مصرف طبیعی نشان دهد، نیز تعریف شده است.

در این جلسه دکتر مؤمنی عضو هیات علمی بخش تحقیقات مهندسی گلخانه و کارشناسانی از دانشگاه صنعتی امیرکبیــر، پژوهشگاه پتروشیمی و پلیمر، واحدهای تحقیق و توسعه تولیدکنندگان محصولات پلیمری و سازمان ملی استاندارد حضور داشتند.

 
 


۱۳۹۵/۰۹/۰۲
تعداد نمایش: ۱۱۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'بخش گلخانه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات