شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
» گروههای خبری » موسسه  
 
آخرین آرشیوهای خبری:   گروههای خبری:
 
 عبارت *      جستجوی پیشرفته
 
کیفی‌سازی نان در ۱۵ استان کلید خورد
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۵۰
رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی؛برنامه تقویت کیفیت نان با همکاری ۸ سازمان جهاد کشاورزی و در ۱۵ استان کشور آغاز شد. خوزستان و خراسان در این طرح پیشرو هستند.


برگزاری چهل و هشتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ ۰۸:۱۷
چهل و هشتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، با حضور اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی در محل موسسه برگزار شد.


پیام دکتر دهقانی سانیج به مناسبت روز جهانی آب؛ آب ابرازی برای صلح
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ ۰۹:۳۲
حسین دهقانی سانیج در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی آب ،22 مارس 2024 مصادف با 3 فروردین 1403، با اشاره به شعار امسال شورای جهانی آب که «استفاده از آب برای صلح» است، و همچنین شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان داشت هنگامی که جوامع و کشورها بر سر این منبع گرانبهای مشترک همکاری کنند، آب می تواند ابزاری برای صلح باشد. همانطور که کشورها تغییرات آب و هوایی، و سایر امور بین المللی را مدیریت می کنند، باید همکاری آب را نیز در کانون برنامه های خود قرار دهند.


ماه رمضان، ماه شکوه روح و شکیب تن، ماه غفران و آمرزش گناهان
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۱۴:۲۲
رمضان، ماه شکوه روح و شکیب تن، ماه غفران و آمرزش گناهان، ماه توبه و تضرع بر پیشگاه الهی، ماه انعام بندگان بر خوان گسترده احسان و فضل بی انتهای پروردگار، ماه میهمانی خدا، ماه میعاد و هنگامه یاد، ماه نزول قرآن، ماه گشایش درهای رحمت الهی، ماه معنویت و صفای نفس و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره مندی از فیوضات و اتصال به ذات تبارک و تعالی است


تغییرات اقلیمی در دستور کار جدی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۰۹:۳۹
حسین دهقانی سانیج، رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در نشست مشترک با اعضای هیئت علمی ستاد موسسه بر اجرای برنامه های موسسه با افقی حداقل ده‌ساله و آینده‌پژوهی در خصوص اثرات متقابل تغییرات اقلیمی و تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در مؤسسه تأکید کرد


هم‌اندیشی اعضای علمی ستاد مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ۰۸:۱۸
جلسه هم‌اندیشی رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و معاونین ایشان با اعضای علمی مؤسسه با هدف دریافت پیشنهادها و برنامه‌ریزی برای ارتقا عملکرد موسسه حول مسائل پژوهش و فناوری، پیشبرد اهداف برنامه 4 ساله مؤسسه، تولید ثروت، روابط عمومی، کنگره دوم فنی و مهندسی کشاورزی، نشست با نخبگان و هم‌افزایی بیشتر با استان‌ها برگزار شد.


مدیریت آب در زیست‌بوم کشاورزی پایدار
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ ۰۸:۰۶
حسین دهقانی سانیج به عنوان عضو هیئت رئیسه در نشست تخصصی بهره وری خاک و آب و کشاورزی آب‌بر/ زیست‌بوم کشاورزی پایدار در در دومین همایش و رویداد ملی کشاورزی دانش بنیان استان قزوین حضور یافت


راهکارهای نوین هوش مصنوعی برای آموزش و ترویج کشاورزی
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۰۹:۰۵
دوره آموزشی با عنوان "کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و ترویج کشاورزی" با هدف معرفی توانمندی‌ها و کاربردهای نوین هوش مصنوعی در این عرصه، توسط مدرس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی، دکتر وحیدکاظم علیلو، برگزار شد.


تجلیل از دو نفر از اعضای هیأت علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به عنوان مهندس برتر کشاورزی کشور
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ ۱۲:۲۳
در نهمین دوره آیین نکوداشت مهندسان برجسته کشاورزی و منابع طبیعی که به همت فرهنگستان علوم برگزار شد؛ از دو نفر از همکاران مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی؛ سرکار خانم دکتر ندا مفتون آزاد و جناب آقای دکتر حسین دهقانی سانیج به عنوان برگزیده فرهنگستان علوم سال ۱۴۰۲تجلیل شد.


آقای دکتر محسن حیدری‌سلطان‌آبادی به درجه دانشیاری نائل شدند.
تاریخ و ساعت : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ ۰۸:۳۶
آقای دکتر محسن حیدری‌سلطان‌آبادی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان، به درجه دانشیاری نائل شدند.


 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

آمار مشاهده صفحات