جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشست همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) با مدیران آب و خاک استان و کارشناسان بخش اجرا
روز پنج شنبه مورخ 97/06/22 کارگاه آموزشی با عنوان " ارزیابی سیستم های آبیاری تحت فشار در استان سمنان" با حضور مدیران آب و خاک شهرستان های استان و کارشناسان بخش اجرا در محل سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برگزار شد.


مدرسین این کارگاه آموزشی آقایان دکتر نادر نادری و سیدحسن موسوی فضل بودند. در این جلسه ابتدا آقای مهندس شاهینی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی کشاورزی استان توضیحاتی را در خصوص هدف این کارگاه ارائه نمودند و بر برگزاری بیشتر این جلسات تاکید نمودند. سپس آقای دکتر سیدحسن موسوی فضل یکی از مدرسین این کارگاه گزارش کاملی از وضعیت مصرف آب در بخش کشاورزی استان و محدودیت های منابع آب استان ارائه نمودند. در ادامه ایشان گزارش مفصلی از روند اجرا و نتایج اولیه پروژه تحقیقاتی ارزیابی سیستم های آبیاری تحت فشار استان ارائه نمودند. در ادامه جلسه آقای دکتر نادر نادری یکی دیگر از مدرسین این کارگاه، ضمن ارائه نتایج ارزیابی سیستم های آبیاری بارانی به تشریح وضعیت طراحی، اجرا و بهره برداری از این سیستم ها در سطح استان پرداختند. ایشان با بیان اشکالات موجود، در مورد راه حل های لازم برای بهبود عملکرد این سیستم ها مطالبی را ارایه نمود. در پایان جلسه حاضرین به طرح سئوالات و دیدگاه های خود پرداختند.

 
 


۱۳۹۷/۰۷/۰۲
تعداد نمایش: ۷۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات