جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

کارگاه آموزشی "مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی" برای مدیران سازمان جهاد کشاورزی توسط عضو هیئت علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
کارگاه آموزشی با عنوان "مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی" توسط آقای دکتر رضا بهراملو، عضو هیئت علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی همدان در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان برگزار گردید.


به منظور ارتقاء دانش مدیران بخشهای مختلف در سازمان جهاد کشاورزی در زمینه شرایط موجود اقلیمی منطقه، تغییر اقلیم، روند تغییرات اراضی آبی، روند تغییرات جمعیت و چگونگی سازگاری با شرایط و واقعیتهای منطقه به جای مقابله با آنها، کارگاه آموزشی مذکور توسط آقای دکتر رضا بهراملو برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی که مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای مختلف استان و مدیریتهای مختلف ستادی در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل گردید، پس از ارائه وضعیت موجود و نیازهای آینده، راهکارهای طبیعت محور برای دستیابی به اهداف تعیین شده در برنامه ها تشریح و مورد بحث قرار گرفت. در این کارگاه راهکارهای سبز (Nature Based Solution, NBS) در افزایش تولید و کاهش مصرف آب به منظور محافظت از منابع طبیعی برای نسلهای آینده برای اولین بار ارائه گردید.



۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تعداد نمایش: ۶۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات