جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری جلسه تودیع و معارفه رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود)
در این جلسه که در۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در مرکز سمنان (شاهرود) برگزار شد آقای دکتر نادر نادری به عنوان رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی معرفی شدند و از زحمات و تلاش های آقای دکتر سید حسن موسوی فضل در مدت تصدی ریاست بخش تحقیقات فنی و مهندسی قدردانی به عمل آمد.


آقای دکتر دزیانیان رئیس مرکز در ابتدا با اشاره به بارندگی های اخیر و وقوع سیل در بسیاری از نقاط کشور بر آمادگی مرکز برای کمک به سیل زدگان تا رسیدن به شرایط نرمال در این مناطق تاکید کردند. در ادامه جلسه رئیس مرکز ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات و تلاشهای همکاران مرکز، عملکرد سال ۱۳۹۷ مرکز را قابل قبول عنوان کرده و بر حرکت در راستای نیل به ۶ هدف حاکمیتی در کشاورزی تاکید نمودند. ایشان در ادامه جلسه از زحمات و تلاش های آقای دکتر سید حسن موسوی فضل در مدت تصدی ریاست بخش تحقیقات فنی و مهندسی و از آقای دکتر نادر نادری به جهت پذیرش مسئولیت ریاست بخش تشکر و قدردانی کردند.  سپس دکتر موسوی فضل گزارشی از عملکرد بخش تحقیقات فنی و مهندسی در سه سال اخیر و کسب رتبه مناسب در بین مراکز کشور را ارائه نمودند و دکتر نادری در سخنانی به بیان برنامه های خود برای تداوم موفقیت های بخش پرداختند. سپس لوح تقدیر و حکم انتصاب روسای اسبق و کنونی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز توسط ریاست مرکز به ایشان تقدیم گردید.

 
 


۱۳۹۸/۰۱/۱۸
تعداد نمایش: ۱۰۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
نظرات سایرین پیرامون این خبر:
نام و نام خانوادگی: حقایقی
تاریخ و ساعت : ۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۱:۴۸
با سلام
عرض تبریک به آقای دکتر نادری و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم
خدمت همکار محترم آقای دکتر موسوی فضل نیز عرض خداقوت دارم
آمار مشاهده صفحات