چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, May 8, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید آقای دکتر نادر عباسی معاون پژوهشی وآقای دکتر مهدی اکبری رئیس بخش آبیاری تحت فشار مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از بخش تحقیقات فنی و مهندسی و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفه
در روز ‌یکشتبه 23تیر ماه سال 98، آقای دکتر نادر عباسی معاون پژوهشی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به همراه آقای دکتر مهدی اکبری رئیس بخش آبیاری تحت فشار از مرکز تحقیقات و طرح های در حال اجرای بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان بازدید کردند و در روند پیشرفت کارهای تحقیقاتی قرار گرفتند.


در ابتدا ضمن دیدار با معاون پژوهشی مرکز ، برنامه های موسسه برای سال جاری در زمینه تحقیقات آبیاری از جمله آب مصرفی گیاهان زراعی و باغی ،صنایع غذایی (موارد مربوط به ضایعات کشاورزی ) و ماشین های کشاورزی را بیان و در جریان برنامه های مرکز و نیاز های استان قرار گرفتند . سپس در جلسه بخش تحقیقات فني و مهندسي کشاورزی که با حضور محققان و اعضای هیات علمی تشکیل شد حضور یافته و هدف از این سفر را سرکشی و بازدید از طرح های آبیاری بخش و بررسی مشکلات و تبادل نظر با همکاران اعلام کردند. هر یک از محققان به بیان فعالیت های پژوهشی، آموزشی و ترویجی در حال اجرای خود پرداختند. در ادامه جناب آقای دکتر عباسی نسبت به فعالیت هر یک از پرسنل و نیز افق پیش روی دیسیپلین های مختلف نظراتی بیان داشتند. از جمله این نظرات می توان به نحوه مشارکت بخش خصوصی در پروژه های بخش، توجه به برونداد پروژه های تحقیقاتی، اهمیت گزارشات تحلیلی و توجه لازم به تهیه آنها و نحوه تعامل با بخش های اجرایی کشاورزی اشاره کرد. آقای دکتر اکبری نیز به همراه آقای مهندس فرزام نیا از مزارع مورد آزمایش آب مصرفی یونجه در شهرستان اصفهان بازدید و در جریان روند انجام کار قرار گرفتند. 

 
 
 


۱۳۹۸/۰۴/۲۵
تعداد نمایش: ۱۲۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات