جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید هیاتی از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه
دکتر نادر عباسی معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات فنی و مهندسی به همراه دکتر مهدی اکبری رئیس بخش آبیاری تحت فشار روز یکشنبه 24 شهریورماه 1398 از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بازدید کردند.


در این بازدید طی نشستی با حضور جناب آقای دکتر خمیس آبادی رئیس مرکز، دکتر قیطوری معاون پژوهش و فناوری و دکتر قادری معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، دکتر جوزی و سرکار خانم مهندس هژبری از همکاران این مرکز در خصوص همکاری های علمی مشترک بحث و تبادل نظر گردید. در ابتدای جلسه دکتر خمیس آبادی رئیس مرکز استان ضمن خیر مقدم به حاضرین ضمن بیان توانمندی ها و نیازهای پژوهشی  استان در حوزه های فنی و مهندسی کشاورزی بر ضرورت همکاری و ارتباطاعات علمی بین مرکز و موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی تاکید و آمادگی مرکز را برای انجام این همکاری های اعلام نمودند. در ادامه جلسه دکتر نادر عباسی ضمن تشکر و قدردانی از توجه مدیریت و همکاران مرکز نسبت به مسائل فنی و مهندسی، اهداف و ماموریت های و پتانسیل های موسسه تحقیقات فنی و مهندسی را معرفی و برنامه‌ها و رویکردهای جاری موسسه را برشمردند. ایشان برخی از پروژه های جریان ساز و کلان موسسه از جمله طرح تعیین آب مصرفی محصولات زراعی و باغی، آمایش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و تعیین تلفات کمباینی غلات را تشریح و بر اهمیت و لزوم اجرای این طرح ها در استان کرمانشاه تاکید نمودند. معاون پژوهش و فناوری موسسه همچنین ضمن تایید و تاکید بر اهمیت و ضرورت انجام فعالیت های پژوهشی در حوزه مسائل فنی و مهندسی در استان آمادگی همه جانبه موسسه را در این خصوص اعلام نمودند. همچنین در این جلسه مقرر گردید برای انجام پروژه تحقیقاتی تعیین اب مصرفی کلزا در استان کرمانشاه هماهنگی های لازم صورت گیرد.

در ادامه این سفر از باغات گردو شهرستان صحنه بازدید و عملیات اجرایی و اندازه گیری های مزرعه ای پروژه تعیین اب مصرفی گردو پیگیری گردید.


 

 


۱۳۹۸/۰۶/۲۷
تعداد نمایش: ۱۳۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات