پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

ارائه گزارش طرح تحولی ترویج برای احیای دریاچه ارومیه در جلسه مشترک بین موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی
در جلسه‌ای که در روز چهارشنبه 17 مهر ماه سال 1398 با حضور رئیس و معاونین محترم موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، ریاست محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی، ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان، محققان و مروجان پهنه استان آذربایجان غربی تشکیل شد، آقای مهندس حیدر طایفه رضایی عضو هیات علمی بخش فنی و مهندسی آذربایجان غربی گزارشی از طرح تحولی ترویج برای احیای دریاچه ارومیه ارائه نمودند.

ایشان در سخنرانی خود راهکارهای کاهش مصرف آب ارزان و بومی اجرا شده در طرح تحولی ترویج برای احیای دریاچه ارومیه در 80 سایت الگویی را توضیح دادند. همچنین ایشان خاطر نشان کردند که می‌توان با کمترین میزان هزینه و با آبیاری شیاری درختان میوه و کشت روی پشته‌های بلند، به کاهش 40 درصدی مصرف آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه رسید. همچنین به دلیل اهمیت موضوع، همین سخنرانی در جلسه بعد از ظهر نیز در نشست مشترک همین هیات و رییس، معاونین و مدیریتهای مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ارائه شد که با استقبال حاضرین همراه بود.

 


۱۳۹۸/۰۷/۲۱
تعداد نمایش: ۱۲۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات