جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

آزمون موفقیت آمیز ماشین جدید تمیزکن-خردکن چغندر علوفه ای منضم به تسمه نقاله انتقال محصول در مراسم روز مزرعه چغندر علوفه ای
روز مزرعه چغندر علوفه ای بهاره در تاریخ 98/08/19 در شهرستان قزوین – محمدیه ، در مزرعه برادران حسینی (کشاورز و دامپرور پیشرو) برگزار شد.


در کارگاه آموزشی که در این روز مزرعه اجرا شد، ماشین بهسازی شده تمیزکن- خردکن چغندر علوفه ای منضم به تسمه نقاله انتقال محصول که توسط آقای دکتر محمدرضا مستوفی سرکاری عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی طراحی شده و با مشارکت شرکت تراشکده نمونه سازی شده است، با موفقیت آزمون شد. در این کارگاه آموزشی میزان 2 تن محصول پس از خرد شدن توسط ماشین جدید تمیزکن- خردکن به ماشین فیدرمیکسر منتقل گردید و پس از اختلاط با مقدار مناسب کاه  سیلو شد. در این روز نکات مهم در زراعت، مکانیزاسیون و سیلو کردن چغندر علوفه ای به طور کامل برای شرکت کنندگان تشریح گردید. روز مزرعه چغندر علوفه ای و کارگاه آموزشی مربوطه با حضور مدیر کل امور غلات و محصولات اساسی و رئیس گروه تغذیه دام وزارت جهاد کشاورزی، محققین و اعضای هیئت علمی موسسات تحقیقاتی اصلاح و تهیه بذر چغندر قند، فنی و مهندسی کشاورزی و علوم دامی، آقای دکتر مبصر از موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال، کشاورزان و دامپروران استانهای البرز، تهران، زنجان، مرکزی و قم، کشاورزان و کارشناسان استان و آقای مهندس ذبیحی از شرکت رشد پایدار ایرانیان و همکاران دفتر علوفه برگزار شد. مراسم روز مزرعه چغندر علوفه ای با سخنان و خوش­آمدگویی آقای مهندس بنیادی مدیر امور زراعت و آقای مهندس اسماعیلی مدیر تولیدات گیاهی استان قزوین آغاز شد. سپس آقایان دکتر صادقی شعاع، دکتر مستوفی، دکتر آقاشاهی، دکتر فضائلی به توضیح در خصوص، زراعت، مکانیزاسیون و نحوه سیلو نمودن محصول خردشده پرداختند.

 
 
 


۱۳۹۸/۰۸/۲۱
تعداد نمایش: ۱۳۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات