جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بیست و نهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
بیست و نهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز یکشنبه 4 اسفند 98 با حضور رییس و معاونین موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

در بیست و نهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه، پس از پیگیری مصوبات پیشین و در راستای نظارت بر وضعیت و کیفیت اجرای پروژه ‌های خاص، گزارش سالانه یک پروژه ملی جریان‌ساز از بخش صنایع غذایی با عنوان "آمایش صنایع تبدیلی و تکمیلی"، گزارش پیشرفت پنج پروژه جریان‌ساز از بخش تحقیقات مکانیک ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون با عناوین "شناسایی و معرفی فناوری های مناسب و پیشرفته برای کشت های نشایی پنبه، کلزا و چغندرقند در شرایط کم آبی"، "شناسایی و معرفی فناوری های مناسب و پیشرفته برای تولید کینوآ در کشور"، "شناسایی و معرفی فناوری های مناسب و پیشرفته برای مکانیزاسیون باغات شیب دار"، "احصاء زمینه­ های هوشمندسازی و ارائه نقشه راه در حوزه ماشین های کشاورزی و مکانیزاسیون"، و "شناسایی و معرفی فناوری های مناسب و پیشرفته سورتینگ و درجه بندی زعفران بر پایه کیفیت، ایمنی و سلامت"، همچنین گزارشی از گرفتگی قطره چکان ها در پروژه "آبیاری زیرسطحی سیب در ارومیه" به همراه گزارش پیشرفت دو پروژه از بخش آبیاری تحت فشار با عناوین "ارزیابی عملکرد سیستم آبیاری قطره ای زیرسطحی باغات پسته استان سمنان" و " اثر سامانه های آبیاری قطره ای سطحی و زیرسطحی بر عملکرد و برخی پارامترهای رشدی انگور (مطالعه موردی شهرستان شاهرود)" توسط رییس/نماینده بخش تحقیقاتی مرتبط با آنها ارائه و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد. در این راستا، مقرر شد ارائه گزارش تکمیلی از دو پروژه بخش آبیاری تحت فشار مجدداً به همراه گزارش پیشرفت پروژه "اثر فاصله و عمق نصب لترال های سیستم آبیاری قطره ای زیر سطحی بر عملکرد یونجه در مناطق خشک" در جلسه آتی کمیته ارائه شود.

در ادامه جلسه، گزارش‌های معوقه پروژه‌های خاتمه‌ یافته موسسه به تفکیک بخش‌های تحقیقاتی و مدت زمان معوقه بودن آنها، بررسی شد. گزارشی نیز از وضعیت محققان فاقد پروژه توسط روسای بخش های تحقیقاتی ارائه شد. در این راستا، مقرر شد از همکارانی که مدت طولانیست فاقد پروژه مصوب یا دارای گزارش معوقه هستند پیگیری جدی تر و نتیجه آن در جلسه آتی گزارش شود.

در پایان، اعضای کمیته گزارشی از تعداد گزارش ‌های سالانه ارزیابی‌شده و بازدیدهای انجام‌شده از جلسه پیش تا تاریخ جلسه ارائه کردند.



۱۳۹۸/۱۲/۰۶
تعداد نمایش: ۱۰۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات