جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
آذربایجان غربی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

تدریس در وبینار آموزشی/ترویجی توسط هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی با عنوان "شناخت و بهره برداری از سیستم‌های آبیاری تحت فشار"
عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی در وبینار آموزشی/ترویجی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مرکز تحقیقات آذربایجان غربی با عنوان "شناخت و بهره برداری از سیستم‌های آبیاری تحت فشار " تدریس نمودند.

در روز یک شنبه مورخه 7 دی ماه 1399 آقای مهندس حیدر طایفه رضایی عضو هیات علمی آبیاری بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابح طبیعی آذربایجان غربی به عنوان مدرس در دوره مجازی آموزشی "شناخت و بهره برداری از سیستم‌های آبیاری تحت فشار" از دوره‌های دارای مجوز از اداره آموزش کارکنان برای کارشناسان، مسئولان و مدیران جهاد کشاورزی استان تدریس نمودند. این دوره که از ساعت 9 تا 13 تشکیل شد ایشان با اشتراک گذاشتن پاورپوینت و اسلایدهای آموزشی در خصوص مطالب مرتبط با روش‌های مختلف آبیاری تحت فشار بارانی و موضعی، نحوه کارکرد و بهره برداری از آنها را بیان کردند. در انتها مسئول آموزش کارکنان مرکز و فراگیران نهایت رضایتمندی را از محتوا و نحوه تدریس نامبرده اعلام داشتند.

 


۱۳۹۹/۱۰/۱۶
تعداد نمایش: ۸۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'آذربایجان غربی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات