جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشست مشترک با آقای دکتر حلواگر، معاون فناوری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران در محل پژوهشگاه شیمی در زمینه همکاری های مشترک
در روز یکشنبه مورخ 21 دی ماه سال 99 جلسه مشترکی با حضور نمایندگان مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در محل پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و با هدف همکاری های مشترک برگزار شد.

به منظور آشنایی با برنامه ها و فعالیت های پژوهشی و همچنین امکانات و ظرفیت های پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، نشست مشترکی در روز یکشنبه مورخ 21/10/99 در محل پژوهشگاه شیمی و با حضور آقای دکتر حلواگر، معاون فناوری پژوهشگاه و آقایان دکتر حسین دهقانی سانیج، دکتر میرمجیدی، دکتر یارقلی، دکتر گلشن تفتی و خانم ها دکتر جمشیدی و دکتر شواخی، نمایندگان مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد. در این جلسه، آقای دکتر حلواگر به معرفی پژوهشگاه شیمی و ارائه فعالیت های پژوهشی مرتبط با مؤسسه پرداختند. آقای دکتر دهقانی سانیج نیز ضمن معرفی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاور ی و بخش های تحقیقاتی آن، در خصوص همکاری های مشترک در زمینه های مواد ضد تعرق، مواد ضد سرما، پروژه مربوط به جلوگیری از نفوذ ریشه گیاهان به داخل سیستم آبیاری، پوشش های بسته بندی محصولات کشاورزی برای افزایش زمان ماندگاری و اسانس های گیاهی ابراز تمایل کردند. بر این اساس، مقرر شد جلسه بعدی در مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و با هدف بازدید از مجموعه و نحوه همکاری های مشترک در خصوص موارد مذکور تشکیل شود. نمایندگان مؤسسه همچنین از آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه شیمی و دستگاه های آزمایشگاهی پیشرفته آن بازدید کردند.  



۱۳۹۹/۱۰/۲۷
تعداد نمایش: ۲۰۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات