جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
اصفهان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری جلسه (وبینار) مشترک مدیریت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و محققین و اعضای هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اصفهان
جلسه (وبینار) مشترک مدیریت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و محققین و اعضای هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اصفهان برگزار شد.

روز دوشنبه مورخ 22دی ماه 1399، وبینار مشترکی با موضوع بررسی چالش‌های کشاورزی استان و برنامه‌های تحقیقاتی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اصفهان با حضور جناب آقای دکتر دهقانی سانیج، رئیس محترم موسسه، معاونان و روسای بخش های تحقیقاتی موسسه برگزار گردید. در این جلسه ابتدا آقای دکتر دهقانی سانیج مقدماتی راجع به سیاست‌ها و برنامه‌های آتی موسسه در مورد افزایش بخش‌های تحقیقاتی (بخش مکانیزاسیون علوم دام وشیلات، هوشمندسازی کشاورزی و ...) و روند تصویب پروژه‌های تحقیقاتی در موسسه ارائه نمودند. در ادامه آقای دکتر حیدری سلطان آبادی رئیس بخش، گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی محققین و اعضای هیات علمی بخش و نیز تعاملات و همکاری‌ها با ارگان های اجرایی استان را تشریح کردند. سپس آقایان دکتر سالمی، دکتر تاکی، دکتر مومنی و خانم دکتر مشرف به نمایندگی دیسیپلین‌های آبیاری، ماشین‌های کشاورزی، مهندسی گلخانه و صنایع غذایی به ارائه چالش‌ها و نیازهای استان و برنامه‌های تحقیقاتی مرتبط پرداختند. در پایان با تاکید آقای دکتر دهقانی سانیچ بر لزوم مرتفع کردن مشکلات کشاورزی استان در برنامه‌های تحقیقات پیشرو و بررسی اثر بخشی این تحقیقات، جلسه به پایان رسید.

 



۱۳۹۹/۱۰/۲۷
تعداد نمایش: ۱۲۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'اصفهان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات