چهار شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳  -  Wednesday, September 18, 2024
جستجوی پیشرفته
آذربایجان غربی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

محقق معین بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی در مرکز خدمات روستایی چایپاسار شرقی حضور یافت.
محقق معین بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی در قالب طرح نظام نوین ترویج روز یکشنبه مورخ 1400/03/09 در مرکز خدمات روستایی چایپاسار شرقی از توابع شهرستان پلدشت حضور یافت.

در راستای پیوند اثربخش تحقیق و ترویج در فرایند توسعه کشاورزی و برقراری ارتباط نظام­مند بر مبنای مدیریت دانش، آقای دکتر امیر نورجو عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی به عنوان محقق معین در قالب طرح نظام نوین ترویج روز یکشنبه مورخ 1400/03/09 در مرکز خدمات چایپاسار شرقی از توابع شهرستان پلدشت حضور یافت.

در این راستا، با برگزاری جلسه فنی با کارشناسان پهنه مرکز مذکور ضمن تکمیل فرم­های نیازسنجی، مسایل و مشکلات حوزه آن مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم در حضور تعدادی از نمایندگان و کشاورزان حوزه مذکور ارائه شد. با توجه به توسعه سامانه­های آبیاری تحت فشار در بخش اعظمی از اراضی منطقه در سال­های اخیر، عدم آشنایی کشاورزان با سامانه­های نوین آبیاری به عنوان یکی از موانع بهره­برداری صحیح از این روش­ها مطرح شد و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مستمر در سال جاری مورد تاکید قرار گرفت. در ادامه نیز طی جلسه مشترک با مدیر، کارشناسان ترویج و تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پلدشت مسایل مشکلات حوزه مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

 
 
 
 
 


۱۴۰۰/۰۳/۱۸
تعداد نمایش: ۶۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'آذربایجان غربی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات