پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳  -  Thursday, March 28, 2024
جستجوی پیشرفته
کرمان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

وبینار آموزشی کاربرد سم‌پاش‌های کشاورزی و نحوه کالیبراسیون آنها توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان برگزار شد.
روز هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه سال 1401 وبینار آموزشی کاربرد سم‌پاش‌های کشاورزی و نحوه کالیبراسیون آنها از طریق شبکه آموزش کشاورزی توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان؛ مهندس هوشنگ افضلی گروه کارشناس محقق بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و مدرس مرکز در خصوص معرفی انواع سم‌پاش‌های کشاورزی، انواع نازل و الگوی پاشش آن، اهمیت و جایگاه سم‌پاش‌ها در مبارزه موثر شیمیائی، ارزیابی سم‌پاش‌ها و کالیبراسیون سم‌پاش پشت تراکتوری و تاکید بر استفاده از روش‌های تلفیقی مبارزة مکانیکی، بیولوژیکی و شیمیائی برای تاثیر بهتر مبارزه با آفات و بیماری‌ها و تکنیک‌های مناسب سم‌پاشی، مطالبی را برای مخاطبین ارائه نمود.

لازم به ذکر است این دوره با هماهنگی معاونت آموزشی و پیگیری اداره آموزش بهره‌برداران و همکاری اداره فن‌آوری اطلاعات و اطلاع رسانی  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمان برگزار گردید.

 
 
 


۱۴۰۱/۰۳/۰۱
تعداد نمایش: ۷۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'کرمان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات