جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
بخش آبیاری
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نماینده موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در کنفرانس امنیت آبی و تغییر اقلیم کشور تایلند شرکت کرد.
آقای دکتر نادر حیدری دانشیار و عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در کنفرانس امنیت آبی و تغییر اقلیم (Water Security and Climate Change) کشور تایلند در تاریخ های 3-1 دسامبر 2022 با ارائه مقاله شرکت کرد. Water Security and Climate Change, Bangkok, Thailand (Dec. 1-3, 2022)

کنفرانس بین المللی امنیت آبی و تغییر اقلیم در شهر بانگکوک (در هتل NOVOTEL در منطقه رانگ سیت) کشور تایلند با حمایت­های فنی و مالی کشور آلمان در تاریخ های 3-1 دسامبر 2022 برگزار شد. میزبانی و دبیر خانه علمی-اجرایی این کنفرانس دانشگاه AIT (Asian Institute of Technology) کشور تایلند بود. همچنین دبیر­خانه علمی کنفرانس متشکل از دانشگاه‌ها و نهادهای علمی- تحقیقاتی بین المللی کشور آلمان و سایر کشورها نظیر مرکز امنیت غذایی (FSC)، مراکز منابع طبیعی و توسعه (CNRD)، شبکه بین‌المللی مدیریت پایدار آب در کشورهای در حال توسعه (SWINDON)، دانشگاه AITکشور تایلند، شبکه بین المللی مدیریت پایدار آب در کشورهای در حال توسعه (SWINDON-ExCeed) و شبکه نکسوس اس دی جی (SDG’s Nexus Network) بود. کنفرانس با حمایت­‌های مالی  بنیاد­های سرویس تبادل آکادمیک کشور آلمان (DAAD) و وزارت توسعه و همکاری‌های اقتصادی دولت فدرال آلمان (BMZ) برگزار شد.

بیش از 200 نفر شرکت‌کننده از بیش از 30 کشور جهان در کنفرانس حضور داشتند. آقای دکتر نادر حیدری تنها شرکت کننده از کشور ایران (سازمان تحقیقات، آموزش، و ترویج کشاورزی، مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی) بود که با حمایت‌های مالی برگزارکنندگان (کلیه هزینه‌­های سفر خارج از کشور) و سازمان تحقیقات، آموزش، و ترویج کشاورزی (هزینه‌­های مرتبط در داخل کشور) در این رویداد شرکت کرد.

در این کنفرانس علاوه بر حضور سخنرانان کلیدی و فنی، سفیران کشورهای آلمان و ژاپن در کشور تایلند، و وزیر منابع طبیعی و محیط زیست تایلند، به همراه رئیس دانشگاه AIT حضور داشته و بیاناتی در خصوص موضوعات و محورهای کنفرانس ارائه نمودند.

آقای دکتر نادر حیدری مقاله­ تحت عنوان زیر را در کنفرانس به صورت شفاهی ارائه کرد:

 

EVALUATION OF FARMERS’ STRATEGIES AND CAPACITIES IN

ADAPTATION TO CLIMATE CHANGE AND WATER SCARCITY IN

AGRICULTURE SECTOR OF IRAN

 

Nader Heydari1,*, Muhammad Mumtaz2, Saeed Morid3

1Iranian Agricultural Engineering Research Institute (AERI); Agricultural Research,

Education and Extension Organization (AREEO), Karaj, Iran (*Corresponding Author: nrheydari@yahoo.com)

2Department of Public Administration, Fatima Jinnah Women University, Rawalpindi,

Pakistan

3Water Resources Management Department; Faculty of Agriculture, Tarbiat Modarres University, Tehran, Iran

 

 
 
 
 


۱۴۰۱/۰۹/۳۰
تعداد نمایش: ۱۱۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'بخش آبیاری'

آمار مشاهده صفحات