جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
سمنان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

دستورالعمل فنی "شناخت و کاربرد سمپاش توربینی باغی" توسط مهندس زین‌العابدین امیدمهر عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز سمنان (شاهرود) منتشر شد.
دستورالعمل فنی با عنوان "شناخت و کاربرد سمپاش توربینی باغی" توسط مهندس زین‌العابدین امیدمهر عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز سمنان (شاهرود) تهیه و در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی منتشر شد.

دستورالعمل فنی "شناخت و کاربرد سمپاش توربینی باغی" با هدف آشنایی بیشتر کارشناسان، تکنسین‌­ها و بهره­‌برداران کشاورزی با تنظیمات و کالیبراسیون سمپاش توربینی باغی، نگارش آقای مهندس امیدمهر، عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی سمنان ­(شاهرود) در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی منتشر شد. در این نشریه، ضمن معرفی قسمت­‌های مختلف سمپاش توربینی باغی، مطالب مربوط به تنظیمات و سرویس و نگهداری آن نیز آورده شده است. همچنین به نحوه کالیبراسیون و تنظیمات مربوط به سمپاش، مزایا، معایب و کاربرد صحیح آن نیز اشاره شده است. دستورالعمل فنی" شناخت و کاربرد سمپاش توربینی باغی" با شماره ثبت 62691، تاریخ 11 بهمن ماه 1401 در مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ثبت شده است. فایل نشریه از بخش انتشارات الکترونیکی سایت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، همچنین تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی قابل دریافت است.

 


۱۴۰۱/۱۱/۲۴
تعداد نمایش: ۵۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'سمنان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات