جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مرکزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید اعضای کمیته نظارت و ازشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی بازدید از پروژه‌های تحقیقاتی در دست اجرای بخش تحقیقات فنی و مهندسی استان مرکزی
در روز دوشنبه مورخ 1402/02/25 آقایان دکتر قاسم زارعی، رییس بخش تحقیقات مهندسی گلخانه، دکتر افشین ایوانی معاون بخش تحقیقات ماشینهای کشاورزی و دکتر فرزاد آزاد شهرکی نماینده کمیته نظارت و ارزشیابی پروژه های تحقیقاتی موسسه و معاون بخش تحقیقات مهندسی گلخانه از بخش تحقیقات فنی و مهندسی استان مرکزی بازدید کردند.

جلسه نظارت و ارزشیابی پروژه های تحقیقاتی بخش تحقیقات فنی و مهندسی استان مرکزی در تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1402 با حضور آقایان دکتر قاسم زرارعی رئیس بخش تحقیقات گلخانه، دکتر افشین ایوانی معاون بخش تحقیقات ماشین‏های کشاورزی و دکتر فرزاد آزاد شهرکی نماینده کمیته نظارت و ارزشیابی پروژه‏‌های تحقیقاتی موسسه و معاون بخش تحقیقات گلخانه در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی برگزار شد. در این بازدید ابتدا جلسه‌‏ که در دفتر ریاست مرکز با حضور آقای دکتر غلامرضا گودرزی رئیس مرکز و آقای دکتر علی اکبر داودی راد معاون پژوهشی مرکز تشکیل شد و آقای دکتر گودرزی ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، در خصوص مرکز تحقیقات و آموزش و فعالیت‏‌های انجام شده، طرح‏‌های تحقیقاتی آتی مرکز و مسائل و مشکلات پیش رو توضیحاتی را ارائه کردند. سپس آقای دکتر مصطفی گودرزی رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی گزارشی از پروژه‌‌‏های انجام شده و فعالیت های پژوهشی، آموزشی و ترویجی بخش در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌‏های بخش در سال ۱۴۰۲ ارائه کردند. سپس اعضای بخش به بیان نظرات، مسائل و مشکلات بخش بیان کردند. در ادامه جلسه ارزشیابی پروژه‌‏های در دست اجرا برگزار شد و اعضای تیم نظارت و ارزشیابی در خصوص پروژه‏های تحقیقاتی در دست اجرای بخش به بحث و تبادل نظر پرداختند. در خاتمه، ضمن تشکر از زحمات همکاران، پیشنهاداتی در راستای ادامه فعالیت­‌های علمی و آموزشی بخش و جهت­‌گیری آن توسط تیم ارزیابی کننده ارائه شد.

 
 
 
 
 


۱۴۰۲/۰۲/۲۷
تعداد نمایش: ۱۰۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'مرکزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات