شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳  -  Saturday, July 27, 2024
جستجوی پیشرفته
انتشارات موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

دستنامۀ " راهنمای جامع ارزیابی حسی روغن زیتون بکر" نگارش دکتر فروغ شواخی و مهندس محمد عرب منتشر شد.
دستنامۀ " راهنمای جامع ارزیابی حسی روغن زیتون بکر" نگارش دکتر فروغ شواخی و مهندس محمد عرب، عضو هیئت علمی موسسۀ تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و عضو گروه ارزیابی حسی روغن زیتون استان گلستان منتشر شد. این دستنامه بر اساس تجربۀ نگارندگان و مطالب دورۀ تخصصی ارزیابی حسی روغن زیتون در کشور اسپانیا در سال 1402 نوشته شده است و هدف آن ارائۀ راهنمای قابل استفاده برای محققان، صاحبان صنایع روغن کشی زیتون، دانشجویان رشتۀ تولید و فرآوری زیتون، مروجان، کارشناسان فعال در زمینۀ فرآوری زیتون و مصرف کنندگان روغن زیتون است.

مواردی که در این دستنامۀ به آنها پرداخته شده است شامل روش استاندارد و کاربردهای ارزیابی حسی روغن زیتون بکر، عوامل موثر بر ویژگی های حسی روغن زیتون، واژه های تخصصی ارزیابی حسی روغن زیتون و مفاهیم آنها، آخرین تغییرات استانداردهای ملی و بین المللی آزمون حسی روغن زیتون و الزام های ورود به بازارهای جهانی و شرکت در مسابقات بین المللی هستند.

علاقمندان به مطالعه و در اختیار داشتن این دستنامه می توانند فایل دستنامه را از طریق تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی به آدرس (https://agrilib.areeo.ac.ir) دانلود نمایند.

 



۱۴۰۳/۰۴/۱۸
تعداد نمایش: ۵۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'انتشارات موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات