جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, April 26, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید هیات هلندی از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی
روز دوشنبه سوم آبان ماه هیات هلندی به منظور تدوین و اجرای پروژه پژوهشی و تجاری بین­ المللی تحت عنوان "صادرات سودمند میوه از ایران به هلند" از مؤسسه بازدید کردند.

این نشست با حضور هیأتی از کشور هلند متشکل از اعضای هیأت علمی و محققان دانشگاه واخنینگن، وزارت امور اقتصادی، واردکنندگان پیشرو میوه از بخش خصوصی کشور هلند و نمایندگانی از انجمن صادرکنندگان میوه ایران، نماینده دفتر روابط علمی و همکاری های بین الملل سازمان متبوع و مدیریت موسسه و در محل ستاد مؤسسه برگزار شد و در خصوص تدوین و اجرای پروژه پژوهشی و تجاری بین­ المللی تحت عنوان "صادرات سودمند میوه از ایران به هلند "Fruitful fruit export from Iran to the Netherlands" ، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این ابتدای این جلسه دکتر عباسی رئیس موسسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، خلاصه ای از سوابق و اقدامات و مکاتبات انجام شده قبلی در خصوص موضوع جلسه ارائه نمود. سپس مهندس مؤمن مسئول روابط بین الملل موسسه به معرفی موسسه پرداخت و در مورد پتانسیل های ایران در تولید انواع میوه ها و صادرات آن به کشورهای مختلف در سال های گذشته توضیحات مفصلی ارائه داد.. سپس اعضای حاضر نظرات خود را در خصوص تعاملات بین دستگاه های مختلف برای اجرایی نمودن پروژه مذکور ارائه کردند.

شایان ذکر است بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده هیات هلندی طی چهار روز اقامت در ایران، علاوه بر بازدید از موسسه، بازدیدهای مختلفی از بخش های خصوصی صادرکننده میوه و نیز جلساتی با برخی مسئولین وزارت جهاد کشاورزی خواهند داشت.

مقرر است در پایان برنامه بازدید، برنامه همکاری بین دانشگاه واخینگن و موسسه تدوین و امضاء شود.

 
 
 


۱۳۹۵/۰۸/۰۴
تعداد نمایش: ۱۲۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات