یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Sunday, May 5, 2024
جستجوی پیشرفته
خراسان رضوی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

روز انتقال یافته‌ها‌ی پژوهشی ویژه زنان روستایی و عشایری در گرامیداشت هفته دولت، در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی برگزار شد.
در آخرین روز برنامه‌های ارائه عملکرد پژوهشی، آموزشی و ترویجی و همچنین گرامی داشت هفته دولت، دو رویداد مهم آموزشی ترویجی و انتقال یافته‌های پژوهشی ویژه زنان روستایی و عشایری با عناوین «فرآوری خشکبار و روش‌های علمی خشک کردن میوه» و «فرآوری و پخت نان‌های سبوسدار» با حضور جناب دکتر ولی نسب مدیر کل امور بین الملل سازمان تات در محل کارگاه فرآوری محصولات غذایی دهکده فناوری کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی برگزار گردید.

این دو رویداد مهم آموزشی ترویجی فناورانه با ارائه آخرین یافته های تحقیقاتی حوزه غذا توسط سرکار خانم دکتر آذرپژوه، خانم دکتر شیخ الاسلامی و جناب دکتر مهدی کریمی صورت گرفت. مباحث روش‌های فرآوری میوه‌های آلو، سیب و انگور و همچنین فرآوری آرد و نان به صورت عملی انجام شد.‌ مخاطبان این دو دوره از شهرستان مشهد که با همکاری اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان در دوره شرکت و از مباحث فنی ارائه شده اساتید بهره‌مند شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۰۶/۱۵
تعداد نمایش: ۹۶
مشاهده اخبار گروه خبری 'خراسان رضوی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات